Strona główna
Informator o kursach
Nowatorskie strategie i narzędzia diagnozowania predyspozycji zawodowych uczniów szkoły podstawowej
Informator o kursach
Nowatorskie strategie i narzędzia diagnozowania predyspozycji zawodowych uczniów szkoły podstawowejInformator o kursach
| Nazwa kursu | Nowatorskie strategie i narzędzia diagnozowania predyspozycji zawodowych uczniów szkoły podstawowej |
| Aktualny status | rekrutacja zakończona |
| Rodzaj kursu | kurs |
| Organizator kursu | Instytut Geografii |
| Koordynator | dr hab. Danuta Piróg, prof. UP |
| dbutryn@up.krakow.pl | |
| Charakterystyka kursu | Celem jest przygotowanie nauczycieli do przeprowadzenia diagnozy predyspozycji zawodowych uczniów zgodnie z założeniami M. Savickasa i z zastosowaniem narzędzi wykorzystujących komiks. |
| Miejsce | Instytut Geografii |
| Dla kogo kurs jest przeznaczony | Dla: wychowawców, doradców zawodowych i innych nauczycieli zajmujących się diagnozą predyspozycji zawodowych uczniów. |
| Czas trwania kursu | 10 godz. |
| Planowany termin rozpoczęcia | marzec 2020 (1 kurs w miesiącu, po zebraniu się grupy) |
| Opłata za kurs | 100.00 zł |
| Program kursu | |
| Dodatkowe informacje | Kurs obejmuje 5 godz. wykładu i 5 godz. warsztatów Realizowany jaki 2-dniowe spotkanie (sobota/niedziela) Kurs uruchomiany przy 15 uczestnikach. |


drukuj