Logowanie
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Strona główna Informator o kursach Co powinniśmy wiedzieć o potencjalnym kliencie (2): poznanie społeczne i emocje
drukuj drukuj

Informator o kursach

Nazwa kursuCo powinniśmy wiedzieć o potencjalnym kliencie (2): poznanie społeczne i emocje
Aktualny statusrekrutacja zakończona
Rodzaj kursukurs
Organizator kursuInstytut Filozofii i Socjologii
Koordynatordr Magdalena Reuter
e-mail: magdalena.reuter@up.krakow.pl

E-mailmagdalena.reuter@up.krakow.pl
Charakterystyka kursuKurs z zakresu psychologii projektowania skierowany do projektantów, sprzedawców, reklamodawców copywritherów. Podczas kursu skupimy się na omówieniu tego, co motywuje ludzi do zakupów, w jaki sposób poznanie społeczne przyczynia się do wyborów konsumenckich i dlaczego emocje są ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji.
MiejsceJeśli sytuacja pandemiczna na to pozwoli szkolenie odbędzie się stacjonarnie w budynku głównym UP, sala nr 321.
Dla kogo kurs jest przeznaczonySprzedawcy, reklamodawcy, copywriterzy, projektanci produktów
Czas trwania kursu4 x 45 min.
Planowany termin rozpoczęcia08.04.2022 r., godz. 11:00-14:00
Opłata za kurs350.00 zł
Program kursu
Dodatkowe informacjePlanowany termin rozpoczęcia:
8 kwietnia 2022 (piątek) w godzinach 11:00-14:00 (4 razy 45 min.)

Opłatę za kurs proszę uiścić na nr konta:
71 1240 4722 1111 0000 4852 4687.
W tytule wpłaty za kurs proszę podać informację zgodnie ze wzorem "DK-471 + imię i nazwisko uczestnika".
WRÓĆ